adrian lipaZ wykształcenia jest ekonomistą, informatykiem, nauczycielem wychowania fizycznego oraz dydaktykiem pierwszej pomocy. Przez wiele lat trenował Karate Kyokushin. Był wielokrotnym mistrzem Polski. Od 2011 roku prowadzi własną działalność gospodarczą. W roku 2013 otrzymał nagrodę „Przyjazny Pracodawca” z rąk Starosty Powiatu Kieleckiego od Powiatowego Urzędu Pracy w Kielcach.

W życiu kieruje się mottem "Mądry kompromis jest wart więcej niż tysiąc zwycięstw". Dba o to by, w przedszkolu każde dziecko miało prawo do uśmiechu, do samodzielności, do wiary w siebie, prawo do błędu i prawo do sukcesu. Wraz z całą kadrą dokłada wszelkich starań aby odkrywać  dziecięce potencjały i stwarzać warunki do wszechstronnego i harmonijnego rozwoju wychowanków.  Dzięki staraniom dyrektora, Mini College jest placówką spełniającą najwyższe standardy nauczania, w której dzieci bawią się, rozwijają mając zagwarantowane nauczanie i wychowanie na najwyższym poziomie. Dyrektor - Sensei prowadzi uwielbiane przez dzieci zajęcia dodatkowe- „Mini karate”.

Pedagog, terapeuta, nauczyciel dyplomowany z wieloletnim stażem pracy. Absolwentka studiów magisterskich w zakresie pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej oraz podyplomowych w zakresie zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej, terapii pedagogicznej, kreatywności w pracy z dziećmi w młodszym wieku szkolnym i przedszkolnym, deficytami rozwojowymi, a także zarządzania oświatą oraz zarządzania zasobami ludzkimi. Jako doradca metodyczny pomaga tworzyć optymalne warunki dla rozwoju i nauki dzieci, wspierając merytorycznie i metodycznie wiedzę nauczycieli i ich umiejętności w kontekście realizacji celów i zadań jakie stoją przed placówkami Mini College. Jako dyrektor placówki w Kielcach organizuje i wdraża programy i procesy edukacyjne. Dba o to, by zarówno w edukacji, jak również w wychowaniu pozostawić dziecku przestrzeń dla jego własnych odkryć.  Współtworzy przyjazne miejsce, w którym dzieci rozpoczynają swoją pierwszą edukację i gdzie pod serdeczną opieką wykwalifikowanej kadry z radością poznają świat, zdobywają nowe umiejętności. Życzliwa, otwarta i kreatywna dba o podnoszenie jakości pracy przedszkola w obszarze kształcenia, wychowania, opieki i organizacji. Współtworzy miejsca, w których dzieci czują się bezpieczne i szczęśliwe, gdzie panuje atmosfera szacunku i akceptacji, gdzie każdy czuje się potrzebny. 

kadra ania slomkaMagister filologii polskiej, absolwentka na kierunku edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej. Zdobyła dodatkowe kwalifikacje na licznych kursach i szkoleniach oraz na studiach podyplomowych z zakresu: oligofrenopedagogiki, resocjalizacji z socjoterapią, terapii zajęciowej, zarządzania oświatą oraz nauczania języka angielskiego w procesie edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej.

Osoba podchodząca do swojej pracy z poświęceniem i odpowiedzialnością. Wrażliwa na potrzeby, radości i smutki dzieci. Wie jak ważne jest to, by dziecko było otoczone troskliwą opieką, czuło się akceptowane i szczęśliwe. Dlatego też dokłada wszelkich starań, aby przedszkolaki były uśmiechnięte i bezpieczne. Dba o to, aby rodzice i personel, jednym słowem wszyscy, czuli się dobrze w przedszkolu. By jeszcze lepiej zrozumieć potrzeby wychowanków nieustannie podnosi swoje kwalifikacje, biorąc aktywny udział w spotkaniach metodycznych, kursach, szkoleniach. Zawsze gotowa do pomocy.

W pracy kieruje się dewizą Janusza Korczaka – Dobry wychowawca, który nie wtłacza a wyzwala, nie ciągnie a wznosi, nie ugina a kształtuje, nie dyktuje a uczy, nie żąda a zapytuje – przeżyje wraz z dziećmi wiele natchnionych chwil.

kadra paulina klimczykAbsolwentka studiów pedagogicznych o specjalności Edukacja Wczesnoszkolna i Przedszkolna z terapią pedagogiczną na Uniwersytecie Jana Kochanowskiego w Kielcach, Edukacji Integracyjnej i Włączającej na Akademii Pedagogiki Specjalnej Marii Grzegorzewskiej w Warszawie. Posiada również I stopień z zakresu Terapii Integracji Sensorycznej.
Jako nauczyciel stara się odnaleźć w dziecku jak najwięcej Jego mocnych stron. A największą nagrodą dla niej jest obserwowanie sukcesów dziecka. Kluczowym elementem w jej pracy jest to, aby mówić dziecku, że jest dobre, że może, że potrafi.

1 paniNowakPedagog, terapeuta z wieloletnim stażem pracy. Specjalista z dziedziny autyzmu. Absolwentka studiów magisterskich Uniwersytetu Rzeszowskiego na kierunku resocjalizacja i profilaktyka uzależnień, podyplomowych w Wyższej Szkole Pedagogicznej w Łodzi w zakresie zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej oraz na kierunku rewalidacji i edukacji osób z autyzmem, Zespołem Aspergera oraz innymi całościowymi zaburzeniami rozwoju. Zdobyła dodatkowe kwalifikacje na licznych kursach, stażach i szkoleniach: między innymi z: oligofrenopedagogiki, terapii poznawczo – behawioralnej, Picture Exchange Communication System” PECS, kinezjologii edukacji – Metodą Dennisona, nauki czytania metodą symultaniczno – sekwencyjną „Moje sylabki”, zabawy wspomagającej rozwój dzieci rozpoczynających edukację przedszkolną „W co się bawić?”.

W przedszkolu tworzy atmosferę akceptacji i integracji dla wszystkich dzieci. Dąży do tego, aby czuły się szczęśliwe i bezpieczne. Pobudza wrażliwość i kreatywność każdego przedszkolaka. Dba o indywidualny rozwój dzieci i rozwija ich umiejętności.

Katarzyna MichalskaJest absolwentką Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach na kierunku pedagogika o specjalności resocjalizacja i profilaktyka społeczna. Skończyła również studia podyplomowe z Edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej. Zdobywała doświadczenia jako  wolontariuszka ŚCPiE w Kielcach (grupa dzieci i młodzieży z zaburzeniami emocjonalnymi). Ukończyła wiele dokształcających kursów i szkoleń z zakresu pedagogiki niedostosowania i wykluczenia społecznego, które są przydatne w pracy nauczyciela. Bardzo lubi pracę z dziećmi, gdyż daje jej ona dużo radości, zwłaszcza jeśli podopieczni pokonują swoje słabości w dążeniu do wyznaczonego celu. Jest osobą twórczą o ciepłym, wesołym usposobieniu. Wierzy w to, iż dzieci poprzez zabawę i poznawanie świata rozwijają własną osobowość i charakter. Obserwacja tego procesu jest dla niej źródłem wielkiej przyjemności. Jest szczęśliwą żoną i matką. Prywatnie uwielbia śpiewać,a relaksuje się przy domowych obowiązkach i pracach ogrodowych.

 

 

1 pani2Pedagog, nauczyciel. Absolwentka studiów o specjalności: pedagogika resocjalizacyjna i sądowa na Wszechnicy Świętokrzyskiej. Mgr pedagogiki o specjalności: psychopedagogika opiekuńczo-terapeutyczna oraz absolwentka studiów podyplomowych o specjalności: zintegrowana edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna z terapią pedagogiczną Uniwersytetu Jana Kochanowskiego. Ukończyła szkolenie PEDAGOGIKI ZABAWY pt.: „Tańce i zabawy w edukacji i animacji”. Posiada kilkuletnie doświadczenie w pracy z dziećmi. Umiejętnie organizuje pracę dydaktyczną i różne formy aktywności, rozbudza ciekawość i rozwija zainteresowania oraz stymuluje rozwój dzieci. Kieruje się podmiotowym i indywidualnym podejściem do każdego wychowanka. W codziennej pracy odwołuje się do sentencji: „Gdy dzieci są małe, daj im solidne korzenie. Gdy są duże, podaruj im skrzydła”. (sentencja z Chin).

 

1 pani3Z wykształcenia pedagog, absolwentka Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego Jana Kochanowskiego w Kielcach na kierunku pedagogika o specjalności resocjalizacja i profilaktyka społeczna. Ukończyła także studia podyplomowe na Wszechnicy Świętokrzyskiej w Kielcach w zakresie edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej. Stale doskonali się zawodowo, uczestnicząc w kursach i szkoleniach. Posiada doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi w różnych grupach wiekowych, które zdobywała w placówkach oświatowych oraz pracując w żłobku. Jest osobą o pogodnym i miłym usposobieniu. Lubi pracę z dziećmi, a ich uśmiech jest dla niej największą nagrodą.

 

Zdobyła tytuł magistra pedagogiki o specjalności Edukacja przez sztukę na Uniwersytecie Łódzkim. Ukończyła kurs logopedyczny o tematyce „Usprawnianie 1 pani4aparatu artykulacyjnego dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym”. Rozwinęła swoje umiejętności artystyczne poprzez kurs Decoupage oraz kurs plastyczny „Nie tylko pędzlem”. Jest osobą cierpliwą, troskliwą, pogodną, odpowiedzialną, pomocną, kreatywną oraz szybko nawiązującą kontakt z dziećmi.
W wolnych chwilach poświęca się czytaniu książek oraz swojemu hobby – robieniu biżuterii. Bardzo lubi pracować z dziećmi, ta praca sprawia jej wiele radości. Pragnie ciągle się rozwijać i doskonalić swoje umiejętności, aby jej praca z dziećmi była w pełni efektywna.

 

Studentka studiów magisterskich o kierunku Pedagogika o specjalności Resocjalizacja i profilaktyka społeczna. Absolwentka studiów podyplomowych na kierunku Edukacja Elementarna-Wychowanie Przedszkolne i Edukacja Wczesnoszkolna.

Jest osobą opiekuńczą, odpowiedzialną, uśmiechniętą,serdeczną. Kocha pracę z dziećmi, całą sobą i czas wolny poświęca dzieciom.

Magister Politologii z Przygotowaniem Pedagogicznym na Wydziale Zarządzania i Marketingu Akademii Świętokrzyskiej w Kielcach(obecne UJK). Absolwentka studiów podyplomowych Edukacja Wczesnoszkolna i Przedszkolna z elementami Terapii Pedagogicznej w Świętokrzyskiej Szkole Wyższej w Kielcach. Ukończyła studia podyplomowe Integracja Sensoryczna w Wyższej Szkole Humanistyczno-Ekonomicznej w Brzegu . Ukończyła kursy Terapeuta cień z dzieckiem z Autyzmem i ZA w Warszawie, Terapia Ręki w CWRO w Warszawie, Stosowana Analiza zachowań w pracy terapeutycznej z osobami z autyzmem. Stale poszerza swoją wiedzę uczestnicząc w szkoleniach, wykorzystując ją w pracy z dziećmi. Doświadczenie zdobywała w Warszawie pracując w Przedszkolu Integracyjnym jako wychowawca oraz w Poradniach Integracji Sensorycznej jako terapeuta. Posiada 15 letnie doświadczenie (nie tylko zawodowe) w pracy z dziećmi. Łatwo nawiązuje kontakt z dziećmi, zawsze uśmiechnięta i pełna optymizmu.

icontexto-inside-facebook-1  icontexto inside youtube   

Kamera ON-LINE

Kamera-online1

Please publish modules in offcanvas position.

Free Joomla! template by L.THEME