Oświadczenie

            W związku z wejściem w życie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, które zacznie obowiązywać z dniem 25 maja 2018 roku zmianie ulegną następujące zapisy umowy na świadczenie usług edukacyjnych


 

 

Rekrutacja na rok szkolny 2018/2019

MINI COLLEGE - Kielce, Końskie, Łopuszno, Piekoszów, Skarżysko Kamienna

W nowo otwartym Przedszkolu Mini College przy ulicy Jurajskiej 1C/U17 w Kielcach rekrutacja nadal trwa. Ilość miejsc ograniczona.

Uprzejmie informujemy, że rekrutacja wewnętrzna w naszych placówkach została zakończona. Nabór zewnętrzny dzieci do przedszkoli Mini College odbywać się będzie w terminie od 1 marca 2018 r. do wyczerpania miejsc tylko w wybranych placówkach na podstawie złożonej karty zgłoszeniowej na rok 2017/2018.Zapraszamy dzieci w wieku od 2,5 do 6 lat. Karty zgłoszenia można pobrać ze strony internetowej www.minicollege.pl  lub w przedszkolu. Szczegółowe informacje dostępne są na stronie internetowej przedszkola w regulaminie rekrutacji oraz treści umowy każdej placówki Mini College http://www.minicollege.pl/pobierz/dokumenty-do-pobrania.html

Program nauczania

Istniej wiele definicji programów nauczania dla dzieci. Z jednej strony istnieją programy i style nauczania oparte na pomysłach dziecka. Programy te są opracowywane przez nauczyciela i dziecko. Znajdziemy również programy z niewielkim wkładem dziecięcych pomysłów, poza pozostawionym dziecku „wolnym czasem”.

Prawidłowy program nauczania dzieci w wieku przedszkolnym, to taki znajdujący się pomiędzy przedstawionymi powyżej podejściami. Właściwy program nauczania to taki, w którym zjawiska i podstawowe zagadnienia są ustalane przez nauczyciela. Być może wynikają one z zainteresowania zaobserwowanego w grupie dzieci, jednak nie może to nigdy być wybór przypadkowy. Kiedy już zagadnienie zostaje przedstawione dzieciom, ich własna ciekawość prowadzi je do poszukiwania i odkrywania. Z tej perspektywy, nie należy zadawać pytania „ Kto zadał pytanie?” lecz raczej „Czy dzieci są zaangażowane?”. Dzieci muszą pojmować treść zagadnienia, ale nie muszą go inicjować.

icontexto-inside-facebook-1  icontexto inside youtube   

Hymn Mini College

Please publish modules in offcanvas position.

Free Joomla! template by L.THEME